سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضور چشمگیر سیمند کابل در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب

سیمند کابل در چهارهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران که از تاریخ 11 تا 14 مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید حضوری شایسته و چشمگیر داشت .

این نمایشگاه که به عنوان رخدادی مهم در عرصه صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور جمع کثیری از شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد فرصت مناسبی جهت ارائه نوآوری های این صنعت فراهم آورده و همواره مورد توجه دست اندرکاران و متخصصان صنعت آب و فاضلاب قرار گرفته است .

سیمند کابل در راستای رسالت همیشگی خویش در زمینه ابداع و نوآوری در صنعت سیم و کابل  ، توسعه فن آوری های نوین و ارتقاء کابل های مورد استفاده در صنایع پمپ سازی ، در این نمایشگاه نسل هفتم کابل های ویژه استفاده در چاه های آب شرب را با بهره گیری از رده جدید پلیمرهای SWR با نام تجاری SWR – R رونمایی و عرضه نمود .

این نوع از محصولات علاوه در دارا بودن تمامی ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد کابل های SWR ، کلیه الزامات استاندارد ملی ایران شماره 1926 و استانداردهای بین المللی را احراز نموده و پلیمر آن کاملا مشابه لاستیک EPDM وارداتی بوده و در قیاس با محصولات مشابه از خلوص و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد .

https://www.simandcable.com/simandxPj9D