سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باورهای کیفی سیم و کابل سیمند

باورهای کیفی سیم و کابل سیمند

اعتقاد راسخ داریم که با توجه به رشد فزاینده تغییرات در سطوح کیفی محصولات موجود در بازارهای جهانی ، تدوین نقشه راه مبتنی بر استراتژی دانش محور مهمترین عامل برای عبور از گردنه های مسیر توسعه خواهد بود . ما با هدف تبدیل سیمند کابل به انتخاب نخست مشتریان ، ارتقاء روز افزون سطح کیفی تولیدات و ارج نهادن به عناصر بنیادی سازمان که همانا اعتماد مشتریان گرامی می باشد را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم .
بی شک هر سازمان متعالی برای بقاء و توسعه فعالیت ها ، باید همواره خود را بر اساس معیارهای معتبر ارزیابی نماید و با الگو برداری از تجاب ارزنده نقاط قابل بهبود خود را به قوت بدل سازد . بر این اساس استقرار و حفظ سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS ) بر اساس استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 ، مدیریت محیط زیست ISO 14001: 2015، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001:2007 و دریافت گواهینامه CE نشانگر تعهد به تضمین کیفیت در این مجموعه می باشد .
همچنین استقرار استاندارد ISIRI – ISO/IEC 17025 در آزمایشگاه و اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد گام دیگری در دستیابی به اهداف کیفی سیمند کابل می باشد .

لینک کوتاه شده این صفحه : https://www.simandcable.com/xJonJ